Lapač malůvek podruhé

Červen sice ještě nekončí, ale já vám stejně ukážu další část mého "lapače malůvek", což je takový zápisník, kam si kreslím, lepím, maluji a čmárám... Prostě takový pokus o "umění" a vyjádření mých nálad či zážitků.

Černou fixou jsem si črtala kávu a nápis Léto s knihou. :-)


Mým inkoustovým perem jsem se pokusila o knižní Keep Calm. A zapsala jsem si, že knihy jsou láskou navždy. ;-)


Kytičky z louky a dvě jsou od Maglaiz, něco dokresleno. Další pokus o růži. :-D A na druhou straně je má dadaistická báseň, kterou jsem dělala jako úkol na HOGu. 


Další kytičky z louky a lístky z washi pásek vytvořené ozdobnou děrovačkou. :-)
Ubrousková růže, podklad květinový hedvábný papír a doplněn dvěma knihami s květinovou obálkou. 


Pokus o kávové umění doplněné slunečnicemi.
Na druhé straně je výtvor do soutěže na HOGu ve stylu Destrukčního deníku.


Trochu starší výtvor do Sovího orákula na HOGu, který jsem si sem vlepila, protože se mi sova Robert moc líbí. 

A dva úryvky z erotické romance Gabrielovo Inferno:
     "Zítra budu vyhozen z Ráje, Beatrice. Naši jedinou nadějí je, že si mě později najdeš. Hledej mě v Pekle."
     "Je mi líto, že jsem tě zklamal. Přál bych si být rytíř, a ne drak. Ale nejsem." Odtáhl se a zadíval se jí hluboko do očí. "Všechno závisí na tobě. Můžeš mě zachránit, nebo zatratit jediným slovem."

Přečetla jsem romanci Žena s červeným zápisníkem, tak jsem si zápisník nakreslila, k tomu přidala stylové pero a v rohu měl být hrnek s podšálkem, ale nějak se mi nepovedl, a tak je z toho prázdný talířek. Dobrůdky jsou již snědené. :-D
     ... Dobrý den, hledám jednu knihu... To jste tu správně, odpověděl Laurent a ze všech sil se pokoušel utáhnout měděnou objímku... Knihu, jejíhož autora neznám... Tak alespoň obsah, pokračoval Laurent a pozoroval trubku. Objímka se o milimetr pohnula. Laura si sundala vlněný baret a rozmotala šálu. Je to příběh knihkupce, který jednou ráno najde na ulici dámskou kabelku, vezmi ji domů, vyndá z ní věci, rozhodne se vypátrat ženu, které kabelka patří, podaří se mu to, ale když ji najde, udělá hloupost. Laurent na žebříku strnul a pak k ní pomaličku obrátil oči.
     Po dlouhém mlčení a s bušícím srdcem odpověděl: Takovou knížku nemáme. Dokonce si myslím, že ji ještě nikdo nenapsal. Což ovšem nedokazuje, že by po tom netoužil.

A poštovní téma různě zdobené. :-)


Komentáře

  1. Tak Jestřábník našel své využití. To jsem ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Moc děkuji, alespoň už vím, jak se květina jmenuje. Jsem si nemohla vzpomenout, ale věděla jsem, že je od tebe. ;-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Kytička haiku o lásce